bij windows movie maker komt dit tevoorschijn als ik een video wil importeren, hoe los ik dit op?

Het bestand blablabla.mp4 kan niet worden geïmporteerd omdat de codec die is vereist voor het afspelen van het bestand niet op de computer is geïnstalleerd. Als u al hebt geprobeerd om de codec te downloaden en te installeren, sluit u Windows Movie Maker, start u het programma opnieuw en probeert u vervolgens het bestand opnieuw te importeren.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zie dat zoekertje je net iets sneller precies hetzelfde antwoord gaf dus heb mijn antwoord weer verwijderd :-) succes !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zoekertje is een topper!

Het beste antwoord

Windows Movie Maker geeft hiermee aan,dat deze mp4 niet wordt herkend. U zou daarvoor eens een Codec pakket ( alles-in-één) voor kunnen downloaden /installeren.

http://www.free-codecs.com/download/k_lite_codec_pack.htm

Groet:Zoekertje