hoe kom ik aan de goede youtube downloader ?

degene die ik nu al heb deed het eerst gewoon goed, maar nu als ik iets wil downloaden staat er dat ik iets zonder video heb, nu was de vraag welke moet ik dan hebben of wat doe ik verkeerd ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pieter2011
12 jaar geleden
Waarschijnlijk moet je je huidige programma gewoon updaten en doet-ie het daarna weer.

Antwoorden (3)

Op de volgende website kunt U de makkelijkste downloaden. :

http://download.cnet.com/Free-YouTube-Download/3000-2071_4-10875415.html?part=dl-6290628&subj=dl&tag=button

Verder kunt U van dezelfde "developer" nog méér downloaden zoals Youtube to Mp3 Converter !

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt ook ZamZar.com gebruiken. Kun je rechtstreeks downloaden van een site, en als het filmpje geformatteerd is krijg je het filmpje naar je email gestuurd!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een hele fijne die ik gebruik is clipconverter.cc.
Helemaal gratis, geen download, geen registratie en best snel vind ik.