Hoe verwijder ik de rode verticale lijn die ik op mijn laptopscherm zie ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waar staat die lijn?
Staat hij altijd op dezelfde plek?
Hoe breed is de lijn?
Zie je de lijn zowel bij een zwarte achtergrond als bij een witte achtergrond?
Is de lijn felrood of dofrood? Ken je de RGB-waarde?

Antwoorden (3)

Dat krijg je niet meer weg... Helaas!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt proberen je laptop open te halen en alle stekkertjes in en om het scherm opnieuw aan te duwen. Omdat het een hele streep is, zijn deze pixels waarschijnlijk nog wel goed, en ligt het aan de omliggende hardware.

Kleine kans dat stekkers lostrekken en aanduwen helpt, maar je maakt een kans ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
met een schuurmiddel, dat wil wel 's helpen!
of...
je hele scherm rood maken, dan valt het niet meer op!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahahaha
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Lampje:
LOL