Hoe kan ik nagellak van mijn laptop afkrijgen?

Ik heb nagellak over het toetsenbord van mijn laptop laten vallen. Weet iemand hoe ik dit er weer af kan krijgen? Ik heb het al met nagellakremover geprobeerd maar dat werkte niet.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
met zo'n middel waarmee je nagellak van je nagels doet zou ik je toetsenbord eens mee kuisen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, nagellakremover heet dat en dat heb ik al gedaan zoals je kunt lezen.

Antwoorden (3)

gewoon met nagellak remover en misschien zelf benzine maar pas op als het op je toetsen bord zit of daar dicht bij ga gewoon naar een elektronica zaak
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
benzine?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
benzine...nee joh!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nagellakremover heb ik al geprobeerd.
Helaas is er niets meer aan te doen.In nagellak zit aceton.En dit heeft de eigenschap om zich in te vreten op de toetsen en behuizing van de laptop daar het een agressief oplosmiddel is.Je had het meteen moeten verwijderen toen je het zag,maar na drogen zit het muurvast.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb het ook gelijk gedaan met nagellakremover, maar dat is dus niet gelukt.
probeer uiterst voorzichtig met wat nagellak-remover.
eerst met een tipje wattenstaaf..
succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoals ik al vermeld had heb ik nagellakremover al gelijk geprobeerd.