Mijn MSN -account is geblokkeerd(zie uitleg), wat nu doen?

Er zou andere activiteit op mijn account zijn geweest, zelf heb ik niks gedaan, dus ik ben waarschijnlijk gehackt. Om mijn account terug te krijgen moet ik naar een mobiel nummer sturen maar dat mag niet van mijn ouders. Wat kan ik anders nog doen? Of moet ik een heel nieuw account gaan maken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Helaas moet je echt een nieuwe MSN aanmaken als je je nummer niet in kunt/wilt/mag vullen.

Je krijgt geen gedoe als je dit nummer invoert! Je zult 1 keer een sms'tje krijgen, zonder extra kosten. Succes@!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Maak een nieuw account aan en zet bijv. op je Twitter of in je www van Hyves je weer alle emails nodig hebt omdat je gehackt bent. Heb ik ook gehad, jammer genoeg een nieuw account aanmaken dus ;).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind het een raar verhaal dat je iets met sms moet doen om je msn te blokkeren. Ik kan er ook op google niets van vinden. Ik ben geen MSN gebruiker, maar wat voor bericht heb je dan gehad en waar moet je naartoe sms'en (en/of wat moet je doen)?

Toegevoegd na 23 minuten:
Ik persoonlijk zou in ieder geval van mijn langzalzeleven niet zo maar een sms'je sturen naar een vaag nummer omdat er iets raars is met een messenger account. Ik persoonlijk zou trouwens ook nooit bij het registreren van een messenger account mijn echte telefoonnummer opgeven... Maar wie ben ik? :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat had ik dus ook.. Lekker vervelend was dat.. Ik heb me telefoonnr ingevoerd tot 2 x toe maa kreeg geen smsje dus je hoeft het ook niet te proberen..

Fijn van hotmail !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
capthavoc
13 jaar geleden
Het kan echt wel even duren voordat je hem krijgt
maar het ligt misschien ook aan je gsm provider
ik heb het ook wel meegemaakt dat het op de ene provider sneller aankwam dan de ander gek genoeg
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jij hebt dit meerdere malen achter elkaar gehad?!? Ik vind het gewoon klinken als een of andere malware die jou probeert een duur sms'je te laten sturen.
Ik verbaas mezelf hier dagelijks over bepaalde antwoorden. Zo ook enkele antwoorden welke nú al zijn gegeven. Sorry dit moest er even uit. Nu dan mijn antwoord :
U kunt altijd gebruik maken van een "validatieformulier "
Hier vult U de juiste gegevens in en dan zou U gewoon Uw "gestolen/gehackte account weer terug kunnen krijgen.
Ga hiervoor naar :

https://security.live.com/acsr.aspx

Groet:Zoekertje