ik krijg een melding dat ik niet op een bepaalde site mag komen, ik wil het deblokkeren, maar hoe moet ik dat doen?

ik kan op alle accounts op deze computer komen, ik denk dat mijn zus de site heeft geblokkeerd, en ik vroeg me dus af hoe ik het kan deblokkeren, want ik vind het zwaar kinderachtig van haar. we gebruiken hier windows firewall en google chrome, als dat er toe doet.

Toegevoegd na 22 seconden:
deze melding krijg ik: Forbidden

You don't have permission to access / on this server.

Additionally, a 403 Forbidden error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

Apache mod_fcgid/2.3.6 mod_auth_passthrough/2.1 mod_bwlimited/1.4 FrontPage/5.0.2.2635 Server at ond-films.com Po

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

ga naar start > uitvoeren> typ "cmd"
of ga naar opdrachtprompt
type in
ping www.site.nl (je eigen site)

je krijgt een ip adres te zien, type dit over in de adresbalk
doet hij het nu wel?

of probeer het via een proxy http://www.surfert.nl/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

ga naar www.dutchproxy.nl en typ daar de site waar je heen wil. Je kan ook andere proxy sites gebruiken, google even op proxy.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zou het proberen! maar in ieder geval bedankt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik krijg gewoon een hele andere site, die er wel veel op lijkt..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer anders een andere proxy website, google even op proxy surfen ofzo