Met welke laptops kan je met 1 hand het beeldscherm probleemloos uitklappen?

Het probleem dat sommige laptops hebben is dat doordat je het beeldscherm uitklapt het toetsenbord aan de kant van de trackpad (aan jou kant dus) omhoog gaat, je moet dus met je andere hand de voorkant van de laptop vasthouden. Nou, dat hoeft niet, want je laptop zal niet achterover vallen, maar het is wel fijner.

Welke laptops hebben naar jullie weten dit probleem WEL en welke NIET?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Al mijn laptops hadden dit wel Toshiba, HP en IBM ( van nieuw naar oud) Alsof de scharnier te strak staat afgesteld. Je kan natuurlijk om het te testen, een rondje mediamarkt maken. Daar hebben ze heel veel staan incl apple

Laptops die dit niet hebben zijn macbook(pro's) van Apple. ik bezit er zelf 1 en kan het bevestigen.

Dat is een van de redenen dat tablets zo populair aan het worden zijn. Oftewel alle tablets hebben geen last van het door jou geschetste probleem. Overigens zo dat voor mij de minste reden zijn om een tablet te kopen.

ik los het zo op: als ik dat scherm omhoog doe met een hand (ik heb hp) zorg ik dat ik met kleine rukjes het scherm omhoog krijg, dat zorgt deels dat het probleem voorkomt maar je krijgt hem dan wel open! ik weet niet of je er wat aan hebt maar ik kon het niet laten om het er niet bij te zetten :)

Kennispartner van GoeieVraag

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100