Met welke laptops kan je met 1 hand het beeldscherm probleemloos uitklappen?

Het probleem dat sommige laptops hebben is dat doordat je het beeldscherm uitklapt het toetsenbord aan de kant van de trackpad (aan jou kant dus) omhoog gaat, je moet dus met je andere hand de voorkant van de laptop vasthouden. Nou, dat hoeft niet, want je laptop zal niet achterover vallen, maar het is wel fijner.

Welke laptops hebben naar jullie weten dit probleem WEL en welke NIET?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Al mijn laptops hadden dit wel
Toshiba, HP en IBM ( van nieuw naar oud)
Alsof de scharnier te strak staat afgesteld.
Je kan natuurlijk om het te testen, een rondje mediamarkt maken.
Daar hebben ze heel veel staan incl apple
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Laptops die dit niet hebben zijn macbook(pro's) van Apple. ik bezit er zelf 1 en kan het bevestigen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is een van de redenen dat tablets zo populair aan het worden zijn. Oftewel alle tablets hebben geen last van het door jou geschetste probleem.
Overigens zo dat voor mij de minste reden zijn om een tablet te kopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lijkt mij ook niet echt een belangrijke reden bij de aanschaf. Vinden mensen dat echt een zwaar meewegende factor?
ik los het zo op:

als ik dat scherm omhoog doe met een hand (ik heb hp) zorg ik dat ik met kleine rukjes het scherm omhoog krijg, dat zorgt deels dat het probleem voorkomt maar je krijgt hem dan wel open!

ik weet niet of je er wat aan hebt maar ik kon het niet laten om het er niet bij te zetten :)