Wie is er bekend met indiase emailadressen?

Ik wil iets sturen naar bijgevoegd emailadres. Voor de @ is het leesbaar, de rest kan ik niet ontcijferen. Iemand een idee wat het zou kunnen zijn?

ps het emailadres is onleesbaar gemaakt ivm privacy

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je dit nog gevonden? Ik heb het die avond uiteindelijk opgegeven... Maar ik ben wel benieuwd :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoi SadBunny en Toerist, Heelaas, ik onder andere jullie voorstellen geprobeerd maar niets komt aan. Maar geen nood, we zijn aan het emailadres van een vriend van de persoon waar ik iets naar toe wilde sturen gekomen, dus die kan het doorsturen. Bedankt voor het uitzoeken!

Antwoorden (3)

ik denk @redlionmail.com

Toegevoegd na 20 minuten:
misschien heb je iets aan deze lijst met ISP's in India ?
Het zou ook reliance.com kunnen zijn, maar dan is het wel heel beroerd geschreven.

Toegevoegd na 1 uur:
Misschien is het rediffmail.com ? dat is in ieder geval een indiaas mail adres. (zie bron)

Toegevoegd na 1 uur:
Er bestaat ook nog een RedFmail.com (zie 3e bron)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
redlionmail zou kunnen, dat dacht ik ook eerst, en er antwoord in ieder geval een server als je redlionmail.com traceert. MAAR als je dat doet word je een beetje heen en weer gefietst in amerika:

C:\Users\SadBunny>tracert redlionmail.com

Traceren van de route naar redlionmail.com [64.202.189.170]
via maximaal 30 hops:

<... ik naar UPC ...>
4 96 ms 97 ms 97 ms nl-ams05a-rd2-ae-80-2370.aorta.net [84.116.244.81]
5 99 ms 96 ms 106 ms us-nyc01b-rd1-gi-4-0-0.aorta.net [84.116.130.30]
6 95 ms 95 ms 101 ms us-nyc01b-ri1-ge-0-1-0.aorta.net [213.46.190.178]
7 95 ms 106 ms 95 ms xe-4-1-0.edge1.NewYork1.Level3.net [4.78.132.93]
8 111 ms 105 ms 112 ms vlan99.csw4.NewYork1.Level3.net [4.68.16.254]
9 96 ms 97 ms 96 ms ae-92-92.ebr2.NewYork1.Level3.net [4.69.148.45]
10 131 ms 129 ms 129 ms ae-3-3.ebr2.Dallas1.Level3.net [4.69.137.121]
11 135 ms 138 ms 144 ms 4.69.151.141
12 132 ms 134 ms 132 ms ae-71-71.ebr1.Dallas1.Level3.net [4.69.151.138]
13 173 ms 159 ms 175 ms ae-1-8.bar1.Phoenix1.Level3.net [4.69.133.29]
14 158 ms 165 ms 156 ms ae-5-5.car1.Phoenix1.Level3.net [4.69.148.117]
15 170 ms 169 ms 168 ms THE-GO-DADD.car1.Phoenix1.Level3.net [4.53.104.2]
16 190 ms 172 ms 167 ms ip-208-109-112-153.ip.secureserver.net [208.109.112.153]

En de website zegt dat ze "will be available later" of zo.

En de whois wijst naar een engelstalige domeinregistratie toko...

Aan de andere kant hebben ze dan wel weer draaien:

;; ANSWER SECTION:
REDLIONMAIL.COM. 3546 IN MX 10 mailstore1.secureserver.net.
REDLIONMAIL.COM. 3546 IN MX 0 smtp.secureserver.net.

dus het is wel al (minstens deels) ingericht als mailomgeving... Maar toch lijkt het me sterk.

Plus ik haal het niet uit het plaatje!

Ik ben mijn brein totaal aan het kraken, ik kan het ook echt niet lezen. Ik heb nog geprobeerd om door een lijst bestaande domeinnamen te zoeken bij Google maar dat hebben al meerderen geprobeerd, ze hebben daar geen functie voor! Het dichtbij komt nog de advanced search parameter "inurl:" maar dat geeft ook alleen maar dingen ná de domeinnaam die eraan voldoen.

Ik breinbreek verder... :( Vind 't wel spannend nou :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Overigens lees ik "Rodfi" als eerste vijf letters.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Na nog een keer kijken lijkt het erop dat wat ik dacht dat de vijfde letter was, de rechterkant van een H is. Dus niet rodfi maar rodh... rodhome....
rodham...
rodhon... JEMIG!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
die 4e letter zou ook wel eens een J kunnen zijn. dan is het misschien radjimail of rodjimail.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat dacht ik ook al net... Maar volgens mij hoort dat puntje boven de j bij de afgeplakte regel...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat zou kunnen inderdaad. ik twijfel nu ook of er wel "mail" staat. dat is wel een hele rare l dan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, ik twijfel al de hele tijd of er mail staat... De m kan nog (al lijkt 'ie niet op de m van .com) en met veel fantasie zie ik er misschien nog wel een sooft horizontaal uitgerekte a achter, maar "il" zie ik echt niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zie net dat Rediffmail.com een indaas mailadres is. dat zou eventueel ook nog kunenn.
Je kan .com domeinen controleren via www.whois.net
Zodra het domein wat je denkt dat het kan zijn bestaat, kan je beginnen met de rest te testen. Als het emailadres niet bestaat krijg je namelijk altijd een melding.

Succes!

Toegevoegd na 21 minuten:
Overigens is het makkelijker om de hele emailadres te zien. Want de M van .COM is gelijk aan die M in het domein en de context enz.