Mijn Acer Aspire one laad niet meer op. Heeft iemand een idee hoe of wat?

Ik heb een Acer Aspire one.
Toen ik hem net had wou ie niet opladen en kon ik hem alleen op netstroom gebruiken.
Opeens laadde ie wel op en kon ik er dus eindelijk mee op pad.
Nu laad ie weer NIET op!! (grrr)
Iemand een idee?
Hoe kan dit?
Is dit te verhelpen?
Tips?
Als ik op het icoontje van de lader klik, kom ik bij de energiemeter en dan staat er een rood kruis door het plaatje van de batterij.

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (3)

heel dom antwoord misschien maar check even de schuifjes onder je laptop of die allemaal gelockt zijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
geprobeerd, maar niets... thnxxx
het icoontje geeft aan dat er geen accu geplaatst is maar dat is dus niet waar maar er scheelt dus wel iets aan de aansluitpunten.
wellicht moet je de accu er even uit halen en weer terug zetten om de contacten goed met elkaar te verbinden
misschien is het aansluitpunt versleten zodat de contacten slecht contact maken wat vuil of wijkende contactklemmetjes
hoe oud is de accu en laptop anders kan je wellicht toch een nieuwe accu kopen ?
capthavoc
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb hem nog maar net een jaar of anderhalf.
heb ook dit geprobeerd, maar nog niet.
thnxxx
Dat was bij mij ook, heb een nieuwe lader gekocht en doet het weer. Dus waarschijnlijk ligt het daaraan.