Hoe weet ik welke op welke computers ik thuisdeling van iTunes ingesteld heb?

Ik probeer op een nieuwe laptop thuisdeling te installeren, maar dan komt er te staan dat ik het maximum aantal al heb, terwijl ik maar 2 laptops heb met iTunes! Kan ik ergens een overzicht zien met welke laptops mijn thuisdeling gebruiken en dat misschien uitschakelen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Thuisdeling is bedoeld om aankopend ie je gedaan hebt in iTunes Music Store (ITMS) te delen. Kennelijk mag dat niet met meer dan 2 computers. Staat ongetwijfeld in de voorwaarden.
Wil je je muziekbibliotheek van een of meer van die laptops met elkaar delen, dan ga je (in iTunes) naar Voorkeuren (Opties?). Daar kies je voor "Delen" en kun je instellen of je de bibliotheek op die PC wilt delen of niet.
Op tabblad algemeen kun je kiezen of bibliotheken van andere computers weergegeven moeten worden of niet. Zo kun je ook snel zien wie er iets deelt of niet. Mits die computers aanstaan natuurlijk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Welke i.O.S. heeft U ? Want dat zou de reden nog kunnen zijn ,dat het niet optimaal werkt.Begin eens helemaal over nieuw :
In iTunes: Voorkeuren => Delen => Vakje aankruisen Deel mijn bibliotheek in mijn lokale netwerk
Op de iPhone => meer => Gedeeld => en dan je bieb kiezen ! ( vergeet natuurlijk niet,om bij Instellingen -> iPhone -> Thuisdeling het ID + wachtwoord in te vullen)
Ik ga er van uit,dat laptop+Wifi "delen" is ingevoerd.
Als niks lukt ,kunt U nog als redmiddel het volgende uitvoeren:Enkele seconden de startbutton ingedrukt houden en wachten tot de appel verschijnt en dan testen.

Groet:Zoekertje