Kun je een opgenomen film op je pc zetten?

Ik heb een UPC mediabox en neem soms films op. Maar kan ik die opgenomen films op mijn pc zetten (Vista). En zo ja? Hoe?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Deze vraag kan op 2 manieren worden beantwoord,maar ik doe het voor alle zekerheid zo:

de functionaliteit om TV-programma's te archiveren kan in verband met rechten per zender door de programma-aanbieder worden geblokkeerd.( U mist dan een bestandje om het overzetten op een Pc te laten slagen) Ik heb hetzelfde van een kennis vernomen die bij Canal Digital een pvr er bij heeft genomen en daarop blijven de films een x-aantal dagen te zien..daarná dus niet meer)

Dit betekent dus dat U zult moeten uitzoeken hoe de regels zijn i.c.m. Uw abonnement op UPC .
Hoogst waarschijnlijk zal dit dus niet lukken.

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kunt allicht een TV-kaart in je computer hangen en de coax cabel van het UPC kastje daaraan hangen. Dat signaal kun je opnemen.