Mijn muis knippert, hoe komt dat?

Als ik computer, komt er in de loop van de tijd iets heel irritants: mijn muis knippert in de loop van de tijd heel snel van muis naar zandlopertje, de hele tijd! Daardoor loopt hij vast en is de enige manier hem uit en aan te doen, om hem weer goed te krijgen. Als ik dan weer bezig ben, gebeurt er weer het zelfde, ik heb al meerdere virusscannen gedaan, maar bij allebij zeggen ze: SAFE! dus ik weet niet of het misschien een nieuw virus is, iemand die het zelfde gehad heeft, of weet hoe je het op kan lossen???

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.2K

Het beste antwoord

Dit is een duidelijke vorm van foistware. Er zit niks anders op dan minimaal 3 dagen terug te gaan en systeemherstel toe te passen :

Start>> Bureau accessoires>> Systeemherstel.

Groet:Zoekertje

PS. Soms kan een adaware scanner ook nog wel eens hulp bieden,maar die krijgt dit niet ( snel) weg.