Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

mijn computer wil sommige internetpagina,s niet meer openen . o.a bol.com , wehkamp en you tube kan ik niet meer bekijken . wie kan mij helpen ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
6.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (7)

Staat de tijd dag en datum van je pc goed ? daar wil het wel eens aan liggen.
(Lees meer...)
capthavoc
13 jaar geleden
Misschien kun jij systeemherstel doen en terug gaan naar een datum dat alles het wel deed.

Toegevoegd na 1 minuut:
Je kunt Systeemherstel als volgt openen: klik op de knop Start, klik op Alle programma's, klik op Bureau-accessoires, klik op Systeemwerkset en klik vervolgens op Systeemherstel.‌
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Download flashplayer op je pc. Veel internetpaginas werken op flashplayer, dus als je het niet hebt kun je die paginas niet meer openen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
U geeft precies 3 voorbeelden van websites,welke met (veel) flash elementen werkt. Het lijkt mij dus zinvol,om eens de meest recente versie van Adobe Flash op te gaan halen + installeren.

Bekijkt U op de volgende pagina het e.e.a. en pak de laatste ,volg exact wat er wordt gevraagd en U kunt vervolgens elke website weer op de juiste manier bekijken.

http://www.macromedia.com/support/documentation/nl/flashplayer/help/help10.html

Groet:Zoekertje
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Download een andere webproviderding bv safari van Apple of Google chrome
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haal de laatste updates binnen, herstart je computer en reboot je router.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je al naar de beveiliging gekeken?
IN internet explorer of je security antivirus programma?
FRank
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding