iTunes albums

In iTunes heb ik een album geinporteerd, maar er staat geen afbeelding bij? Ik dacht dat dat zo hoort, als je een album inporteert in iTunes..?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Mocht het een onbekend album zijn, waar dus g een album informatie op de CD is opgeslagen. Zal Itunes inderdaad geen foto vinden. Probeer na het importeren in de bibliotheek het hele album te selecteren en dan recht klikken en vervolgens op "Haal albumillustratie op".
Mocht dit niet werken moet je helaas het album handmatig via google importeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kunt het plaatje zelf op google opzoeken en er dan inplakken