Blauw scherm Beeld klein en geen draadloos internet!!!

elke keer als ik mijn computer opstart is mijn beeldscherm van mijn laptop klein!! dus niet helemaal FULL SCREEN.
en ook is het zo dat : ik heb draadloos internet en dat doet ook gek wand dan wil ik verbinding maken met ons modem en dan zegt hij probleem opgetreden!!!

ook is het zo dat om de zoveel tijd (soms aan het begin of soms na een tijdje) is het zo dat ik dan een blauw scherm krijg en daar wordt ik gek van!!!

Kan iemand mij daarmee helpen????

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Het kan een probleem zijn met je besturingssysteem of met je hardware. Als je met een blauw scherm een "Blue Screen Of Death" bedoelt (als je niet weet wat ik bedoel: http://en.wikipedia.org/wiki/Blue_Screen_of_Death) dan gaat het op z'n minst verstandig zijn om systeemherstel te proberen maar mogelijk ga je ook drastisch moeten doen en Windows opnieuw installeren. Helaas kan een hardwareprobleem vaak aanhouden over een herinstallatie heen, als het dat is hangt het ervanaf hoe handig je bent wat je moet doen. Linux van een bootcd instarten en een paar tests draaien, reservehardware een voor een inschroeven tot het probleem ophoudt...

Het kan ook zijn dat ik het veel te heftig inschat en dat systeemherstel ook al werkt. Vertel anders even wat meer over die foutmelding en dat blauwe scherm, hoe meer informatie hoe beter.