Hoe komt het dat ik mijn tekengrootte niet meer kan instellen bij een mail bericht??

dus gewoon een berichtje typen met een grote letter.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Het kan ook zijn dat je een bericht in platte-tekst-modus schrijft (d.w.z. niet in HTML modus). Sommige mailclients (Windows Live Mail!) doen dat bijvoorbeeld standaard als je op een platte-tekst-mailtje beantwoordt: dan is het antwoord ook platte tekst en kun je het niet meer opmaken met vet/cursief etc. of met lettertypes. Dan moet je even bij 'opmaak' (of zo, weet ik niet uit mijn hoofd) zeggen dat je HTML opmaak wilt of "tekst met opmaak", en dan kun je weer vrolijk grote en kleine tekst, kleurtjes, lettertypen, vet, cursief et cetera doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb dus gekozen voor HTML maar het werkt niet,ik koos dit antwoord als beste om de uitleg.

Andere antwoorden (2)

Mogelijk helpt 2 keer kort na elkaar op Shift toets drukken.

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het hangt en beetje af van het e-mail programma dat je gebruikt. De meesten staan dat wel toe de oudere zoals outlook express moet je zelf instellen
Frank