Als ik bij google in de zoekbalk een deel van een woord/zin invoer, maakt google dit woord/zin af met 10 opties...

Zijn deze opties de meest gebruikte zoektermen van de bezoekers. Of maakt google het woord of de zin af als ware het service is van Google?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Nee dit zijn de meest gebruikte zoektermen wat soms ook heel fijn kan zijn. Als je vraag in Google al vaker is gesteld weet je al bijna zeker dat er ook antwoorden komen in de resultaten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt waarschijnlijk ooit een keer in een venster op auto invullen geklikt.
Daardoor probeert google je te helpen bij het vinden van gegevens. Gewoon doortypen als je hier niet van bent gediend
FRank