Mts to Avi ?

Ik wil graag mts files naar movie maker zetten..

Maar dan moet je converteren, heb al wat converters gebruikt, maar die laten de laatste seconden weg (geluid).

EN soms gaat het filmpje er van laggen, of vastlopen...

Hoe pak ik dit aan zonder lags, of ontbrekend geluid?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Het beste (gratis) programma waarmee je zo’n beetje alle bestanden kunt omzetten, is Format Factory:
http://format-factory.en.softonic.com/

Open het programma, kies tabblad "Video", klik op
Converteren naar AVI, het bestand toevoegen en de map kiezen waar je het AVI-bestand wilt opslaan, op OK klikken en vervolgens klikken op Starten.

Het is gratis, kan bijna alles converteren, en werkt snel en simpel, zonder reclame!
Plaatje bij antwoord
Pieter2011
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Mts to Avi, je gaf t antwoord zelf al
Die kun je via de link downloaden

Succes !