Naam veranderen in MSN 2011

Ik heb sinds net de nieuwe msn en kan mijn msn naam niet veranderen. Als ik er op klik dan kom ik op een website en zegt ie dat de link niet gevonden is. Als ik een gesprek met iemand heb zie ik mijn voor en achternaam staan terwijl mijn gesprekspartner iets heel anders ziet.
Nu ik mezelf als contactpersoon heb toegevoegd kan ik inderdaad zien dat er iets heel anders staat. Hoe kan ik dit veranderen? En kan ik mijn contacten ook onder elkaar krijgen zoals in de vorige versies? Alles staat nu naast elkaar en ik vind dat maar niets. En als laatste.. Kan ik die reclame wegkrijgen onder elk gesprek? Je wordt er zowat mee dood gegooid. Alvast bedankt.

Toegevoegd na 9 minuten:
Dit weet ik wel want ik heb de vorige versies ook gehad. Ik klikte dus op mijn naam om hem te veranderen, dan zag ik hem er staan en klikte ik op wijzigen of zoiets. Dat kan dus niet want die link pakt ie niet.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Met die msn kun je je msnnaam niet veranderen ..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

als het goed is staat jouw naam linksboven of rechtsboven in het hoofdvenster (met alle mensen) je kan op je naam klikken en dan komt er een menu tevoorschijn. als je dan meer opties klikt, kom je in het menu waar je alles kan veranderen

Toegevoegd na 8 minuten:
kan je wel gewoon naar je hotmail op internet? want daar ga je in principe heen. als je bij je hotmail ben, hou je muis dan bovenin op messenger --> profiel en dan staat er gegevens bewerken. Daar staat je naam, (die dus iedereen ziet. Probeer die eens te wijzigen. Dan hoop ik dat het voorbij is ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan niet, de optie hebben ze weggehaald ;-)
Er zit niks anders op dan hetWijzigen van jouw wachtwoord

Klik in de sectie Accountgegevens op Wijzigen naast Wachtwoord. Verifieer op de wachtwoord wijzigen pagina dat het e-mailadres in het Windows Live ID veld correct is. Typ je huidige wachtwoord in het Oud wachtwoord tekstveld. Typ een nieuw wachtwoord.
o De wachtwoordsterkte meter helpt je bepalen of je wachtwoord wordt beschouwd als een sterk wachtwoord. Typ opnieuw je nieuwe wachtwoord voor verificatie. Optioneel: Voor extra beveiliging kun je instellen dat je wachtwoord elke 72 dagen vervalt.
o Klik het selectievakje bij Mijn wachtwoord elke 72 dagen laten vervallen.
o Houd er rekening mee dat sommige services vereisen dat je wachtwoord elke 72 dagen wordt veranderd. Als je een van deze services gebruikt, dan kan het dat het automatisch vervallen van het wachtwoord al is ingesteld en niet kan worden gewijzigd.
Klik Opslaan

Word je gevraagd om je mobiele telefoonnummer na het aanmelden? Bij het aanmelden kunnen we om een mobiel telefoonnummer vragen om je een SMS bericht te sturen met een geheime code die je moet invoeren. Dit helpt te voorkomen dat spammers je account gebruiken.
Als je niet kan aanmelden, probeer dan je wachtwoord weer te herstellen.

Lukt niks? Ga dan naar de validatiepagina:

https://security.live.com/acsr.aspx

Succes en groet:Zoekertje