Hoe moet ik dit RAR-bestand openen?

Ik heb een RAR-bestand gedownload en ik heb het geopend met WinRAR. Toen ik het geopend had, was dit bestand helemaal in verdeeld. Weet iemand soms hoe ik deze deeltjes moet bundelen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

je moet op ''extract to'' drukken en de bestemming op je pc kiezen waar je de bestanden wil plaatsen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in feite zijn dit deel bestandjes die geRARt zijn en daarna opnieuw geRART
pak al die bestanden dus uit in een lege map
En zoek het eerste bestand in die rij op het heeft meestal een aparte naam als je dan op die klikt dan zit daar een scriptje in die alle volgende bestanden in de juist volgorde uitpakt en er het juiste goede bestand van maakt
let wel als er 1 bestandje zou ontbreken dan werkt het niet
let dus op dat alles er is.
capthavoc
13 jaar geleden
Download het gratis programmaatje AutoUnpack, geef in de 'source' folder de folder aan waar het RAR bestand staat, geef in 'destination' de folder aan waar het uitgepakt moet worden en AutoUnpack pakt het uit, repareert het en maakt er het bestand van zoals dat oorspronkelijk was.

Toegevoegd na 43 seconden:
O ja, wel even op START klikken om de uitpak actie te starten.
paulus811