weet iemand waar je spelletjes kan downloaden voor de Samsung Star Qwerty, het moeten .jar-bestanden zijn!!!???

Toegevoegd na 16 minuten:
ik heb het echt nodig.. ik ben zowat spel-loos
ik heb alleen Doodle Jump, Little Ant en Boby Carrot..
:-)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

probeer eens SOMUD Met dit programma kan je vrijwel alle torrent en FTD wereld wijd ophalen.
Om dat uit te pakken hen je mogelijk 7zip als programma nodig . Dat pakt zowel rar als zip bestanden uit.
Frank
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat zou ik ook wel willen weten ik heb ook die mobiel ik heb wel via bluetooth doodle jump gekregen:D