Zeker heb het zelf ook gedaan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Greenpois0n werkt vrij eenvoudig, volg de volgende stappen op:

1. Verbind je toestel via USB met de PC.
2. Sluit iTunes af als deze automatisch op wordt gestart.
3. Start Greenpois0n.
4. Klik op de knop Jailbreak en volg de instructies op het scherm.
5. Je toestel zal opnieuw op worden gestart en de jailbreak zal daarbij worden uitgevoerd.
6. Je toestel zal vervolgens nogmaals opnieuw opstarten.
7. Je toestel is nu gejailbreakt. Je kunt op het toestel de Loader-applicatie selecteren (een nieuw icoontje op je SpringBoard) en vervolgens Cydia installeren.

Wat je ook kan doen is je software updaten naar de nieuwste software, 4.3.1, omdat deze sinds gister ook te jailbreaken valt. Hiervoor gebruik je redsn0w.
Zie instructies hiervoor op http://www.iphoneclub.nl/109777/jailbreaken-voor-dummies-iphone-ipod-touch-en-ipad-op-ios-4-3-1/