Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Geluid laptop weg

Ik heb gister wat bestanden verwijderd van spellen enz. En nu wil ik muziek luisteren maar geeft mijn laptop aan: geen apparaat voor geluidsweergave geïnstalleerd.
Wat kan ik doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
519

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het lijkt erop dat je een besturingsprogramma hebt verwijderd. Ga naar je apparaatbeheer. (rechtsklik op "deze computer"; dan naar "eigenschappen" ; dan "apparaatbeheer"
Waarschijnlijk zie je dan al een uitroeptekentje bij geluid staan. rechtsKlik daar aan: "stuurprogramma bewerken" en volg de procedure. Wsch staatie nog in je prullenbak.
Je kunt ook "start"; "configuratiescherm";"hardware zoeken" en volg de procedure.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik zou t anders formuleren, je hebt , waarschijnlijk., per ongeluk de drivers voor de geluidskaart verwijderd, die kun je er weer op installeren, dan zal t zeker weer goed gaan
Drivers kun je t beste van de website van de fabrikant van de laptop downloaden, dan weet je zeker dat je geen troep binnenhaalt

Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding