Geluid laptop weg

Ik heb gister wat bestanden verwijderd van spellen enz. En nu wil ik muziek luisteren maar geeft mijn laptop aan: geen apparaat voor geluidsweergave geïnstalleerd.
Wat kan ik doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Het lijkt erop dat je een besturingsprogramma hebt verwijderd. Ga naar je apparaatbeheer. (rechtsklik op "deze computer"; dan naar "eigenschappen" ; dan "apparaatbeheer"
Waarschijnlijk zie je dan al een uitroeptekentje bij geluid staan. rechtsKlik daar aan: "stuurprogramma bewerken" en volg de procedure. Wsch staatie nog in je prullenbak.
Je kunt ook "start"; "configuratiescherm";"hardware zoeken" en volg de procedure.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik zou t anders formuleren, je hebt , waarschijnlijk., per ongeluk de drivers voor de geluidskaart verwijderd, die kun je er weer op installeren, dan zal t zeker weer goed gaan
Drivers kun je t beste van de website van de fabrikant van de laptop downloaden, dan weet je zeker dat je geen troep binnenhaalt

Succes