Weet iemand een laptop waar je een beetje videospel op kan spelen en niet te groot is?

Ik zoek een laptop die niet duurder is dan 500 euro, en niet zo heel groot is. Ik wil er wel een beetje videospel mee kunnen spelen, dvd's spelen, en kunnen branden.
Alles wat ik zie is heel erg groot, en past gewoon niet in mijn tas.

Toegevoegd na 48 minuten:
En als je het weet, kan je ook zeggen waar je hem gekocht hebt, of waar hij te koop is?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Het beste kun je je online oriënteren, maar dan moet je wel weten waar je op moet letten. Wat bedoel met niet zo groot? Een 15 inch scherm? En wat voor een soort videospellen wil je spelen? (Hoe zwaarder het spel is, hoe betere videokaart je moet hebben) Tegenwoordig kan elke laptop wel dvd's afspelen en branden. In de onderstaande bronnen heb ik wat handige links toegevoegd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dell inspirion 15 (is 15 inch)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Www.Dell.nl
-.-