Ik krijg geen pop-up window op msn als iemand mij toevoegt!

Heb hier al een tijdje last van, soms gaat et wel op me laptop, maar op m'n pc gaat het dus echt niet. Ik kan wel een contactpersoon toevoegen maar als zij mij toevoegen zie ik helemaal niets... en dat werkt redelijk op m'n heupen! Weet iemand hier een antwoord op?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ga naar hotmail, dan naar contactpersonen(links), dan naar uitnodigingen weergeven (links), dan naar Instellingen voor uitnodigingen wijzigen (midden), en daar kiezen welke privacy instellingen je wilt. waarschijnlijk staat jouw hotmail op privé. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dankje wel!

Andere antwoorden (2)

bij je instellingen uit zetten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat uitzetten?
Linksonderaan staan uitnodigingen ;)
Dat is bij msn 2011 tenminste zo
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb nog op zowel laptop als pc windows XP en msn 2011 werkt daar niet op