Hallo hoe kan ik de msn afsluiten voor iemand?

Hallo ik heb iemand op de msn weggedaan en geblokkeerd maar toch krijg ik post van hem waarvan de computer zegt dat het een virus is.
Ik weet dat ik hem niet moet openen ,maar ik wil van die persoon geen post meer ontvangen.
Wat kan ik het beste doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Klik op de Start, klik op Alle programma's en klik vervolgens op Windows Mail.

Klik op een bericht van de afzender die je wilt toevoegen aan de lijst Geblokkeerde afzenders.

Klik op het menu Bericht, wijs Ongewenste e‑mail aan en en ga op een van de volgende manieren te werk.

Als u alle toekomstige berichten van die specifieke afzender wilt blokkeren, klikt u op Afzender toevoegen aan lijst Geblokkeerde afzenders.

Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Afsluiten van contacten: MSN Messenger/Windows Messenger naar "Extra > Opties > Privacy" en een vinkje zetten voor "Alleen personen in mijn lijst Geaccepteerd kunnen mijn status zien en mij berichten sturen". Daarna "Alle andere gebruikers" selecteren en dan op "Blokkeren >>" klikken.
Dit kan ook voorkomen bij andere IM software dan MSN Messenger/Windows Messenger.

Groet : Zoekertje