Bij het afspelen van een mp4 in Media Player, 'brokkelt' het geluid.

Ik heb met mijn camera filmpjes gemaakt in Mp4 formaat.
Als ik die afspeel met de Media Player, is het beeld heel scherp, maar brokkelt/hapert het geluid. Het geluid komt in stukjes. Niet naar te luisteren. Ik heb al geprobeerd de filmpjes naar een ander formaat om te zetten met een Converter. Het geluid was dan wel goed, maar dan was het beeld heel slecht.
Wie kan mij helpen?

Toegevoegd na 6 dagen:
Het is een Sony Cybershot. Ik heb al geprobeerd via een andere mediaspeler (vlc), maar dan is het omgekeerd: wel goed geluid, maar het beeld staat stil. Kan iemand mij helpen, ik heb er zo niets aan.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.9K

Antwoorden (4)

Probeer eens een andere mediaspeler, bijv. VLC mediaplayer als je die nog niet geprobeert hebt. Het lijkt er op dat audio niet goed gedecodeerd wordt.

Toegevoegd na 2 minuten:
Wat ik met dat laatste vooral bedoel is dat ik aanneem dat het niet om je camera/filmpje gaat maar om de geinstalleerde codec op je computer of het gebrek daaran.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit lijkt op het ontbreken van diverse codecs. Druk op de link hieronder

http://www.codecguide.com/

Pak de bovenste versie !

Hopelijk is hiermee dit probleem opgelost.

Succes en groet Zoekertje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gebruik Total Video Converter. Deze converter heeft goede kwaliteit in het omzetten naar andere formaten. Op youtube vind je genoeg video's over hoe je Total Video Converter gratis kan downloaden.je typt gewoon in youtube free Total video converter en dan staan er verschillende video's over. Succes ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer het programma van vlc en geniet ;)