Er zijn van die hoge druk luchtbusjes te krijgen bij je lokale pcboer! Stofzuigen kan statische electriciteit opwekken dus idd niet doen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (12)

Ik had pas gewoon met wat vochtige doekjes en door te blazen mijn pc ontstoft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Stofzuigen kan wel, maar zet hem op de laagste stand en zet de pc uit. Neem dan een wattenstaafje en maak je ventilators schoon. Doe ik ook altijd & altijd goed gegaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Stom dat ik pas niet aan wattenstaafjes dacht.
het kan wel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Amadea
13 jaar geleden
Als je er dan bij uitlegt hóe het dan wel kan zou het een waardevol antwoord kunnen zijn....
Ook een manier is een rouge of scheerkwast te nemen van echt haar en daarmee af te stoffen. Vuile onderdelen die afgenomen mogen worden zoals de ventilator, afnemen met een vochtig wattenstaafje,
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik doe het met de fietspomp. Iemand anders lekker laten pompen terwijl ik lekker zit met het tuitje, dit werkt uitstekend. Doe dit trouwens wel buiten, anders kan je daarna gelijk gaan stofzuigen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ken je iemand die een compressor thuis heeft.
Met een luchtpistool.
Gewoon de kap eraf halen,en schoon blazen.
Gaat prima.
En anders ,,gewoon even langs een auto garage.
Geef die jongen 5 euro,en klaar is kees.
En hij gaat een stuk langer mee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Computer en randapparatuur uit het stroom halen.

Met kwastje stof losmaken van de componenten en gelijktijdig met kruimeldief of stofzuigerslang met hulpstuk
(smal opzetstuk) opzuigen.

Attentie: Hou de slang niet te dicht bij een ventilator.

Die gaat als een razende draaien, en als er iets tegen aan komt, dan breekt er een blad af.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Naar mijn ervarin breken die niet zo snel. Bij mij zijn er o.a. Een boel vingers en een schroevendraaier in verdwenen met als resultaat een vloek en een stilstaande fan
Stofzuigen kan wel degelijk! Doe het zelf zo nu en dan. Als je alleen de ventilator wil leeghalen is uitzetten, stofzuiger laagste stand, liefst nog zo'n beschermkapje.

Wil je echt de boel binnen schoonmaken (wat eens in de zoveel tijd toch wel is aan te raden), even de stroom eraf, open maken en voorzichtig met klein materiaal de stof weghalen. Uitkijken voor je platen ofcourse! :) Of die moet je eruit halen en later weer terug plaatsen, alhoewel dat voor sommige mensen net iets te risky is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wanneer je met lucht aan de slag gaat kun je rietjes tussen de ventilatoren doen om ze vast te zetten. Anders kunnen ze stuk gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
juist wel een goed plan .als je een compressor gebruikt blaas je het vuil(stof)in andere componenten.wel een stofzuigerborstel gebruiken als je gaat zuigen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eerst alle toetsen eruit halen! Dan is het veel en veel makkelijker!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik gebruik zelf brilledoekjes en een speciaal setje voor de pc kan je op de stofzuiger aansluiten met borsteltje en te koop in pc winkels.