Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik bepaalde vrienden andere rechten geven op facebook?

Ik wil graag sommige mensen geen toegang geven tot mijn prikbord. Is het mogelijk om bepaalde mensen daarvoor te blokken? Dus niet helemaal als vriend blokkeren maar voor een bepaald onderdeel.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Je kunt bepaalde instellingen voor bepaalde personen doen. Stel dat u niet wilt dat uw neefje van acht bepaalde foto’s te zien krijgt, of dat een collega kan zien wat uw politieke voorkeur is, dan kunt u dit via de privacyinstellingen regelen. Klik weer op het knopje achter de instelling die u wilt aanpassen, bijvoorbeeld achter Geloofsovertuiging en politieke voorkeur en klik op Aanpassen. Bij Verbergen voor vult u de eerste letters van een naam in en selecteert u de gebruikers voor wie u deze informatie geheim wilt houden. U kunt hier zoveel namen kwijt als u wilt.
Als u klaar bent, klikt u op Instelling opslaan.
Om te controleren of de actie gelukt is, klikt u op Voorbeeld van mijn profiel en voert u de naam in van de persoon die u zojuist hebt geblokkeerd. Zo weet u zeker dat uw instellingen correct zijn!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing