Is de HP Pavilion s5715nl een goede game pc om bijv. Formule 1 2010 op te spelen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Die is denk ik niet echt geschikt Kijk eens bij deze

Bronnen:
http://www.bol.com/nl/p/computer/packard-b...

Ik heb even de specificaties opgezogd op de site van HP, en het is inderdaad een geschikte computer voor spelletjes, ik heb zelf ook een pavilion met 500gig minder, 1 ghz minder (processor) en zelf 2x minder werkgeheugen en spelletjes spelen doet ie prima!! (behalve voor spellen zoals Microsoft Flight Simulator X) maar voor de gemiddelde gamer tot de hardcore gamer is het een uiterst geschikt computer. PS: Goeie service hebben ze bij HP daar! =) Toegevoegd na 31 minuten: gezogd=(weet niet, ben nooit goed geweest in nederlands. (#^.^#)

Mijnsinzien is dit GEEN pc om spelletjes meet te spelen. Nou is dit nogal een rekbaar begrip een game-PC maar ik zou er voor zorgen om minstens een amd radeon 5770 of nvidia gtx460 te kopen als je over een half jaar ook nog een spel wil spelen. Van die GT405 kan ik zo snel niet eens een benchmark vinden waarschijnlijk om dit een speciale OEM videokaart is (deze kan je niet los kopen in de winkel). Ook is 3GB aan de magere kant.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100