Ik heb een Acer Aspire laptop, mijn toetsenbord doet het soms niet.

Soms blijft de i, o en backspace hangen en kan ik alleen met behulp van het schermtoetsenbord deze letters aanslaan. Soms doet ie het ineens wel, en dan kan ik weer even vooruit. Vervelend is het wel. Het heeft niets met vuil te maken. Wie kan mij hiermee helpen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.2K

Antwoorden (3)

ik heb dat ook wel eens gehad. je zult ff de naam opmoeten zoeken van de driver die dat aanstuurt en deze opnieuw downloaden. (i.e. website acer gaan en daar je type invullen daar kan je die driver vinden)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je voor deze tip ga het direct proberen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ben wezen kijken bij acer, helaas kon ik geen driver downloaden. Ook via google geprobeerd. Maar probleem is nog niet opgelost!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://support.acer-euro.com/drivers/downloads.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je voor deze link, maar deze driver is alleen voor vista en niet voor windows7. Geeft dat geen problemen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ehm jawel. maar die staat er niet tussen zie ik inderdaad. wat vervelend (en slecht).
Geef het toetsen bord een goede schoonmaakbeurt.
Eet , drink of rook je soms in de buurt van je laptop?
Maak een tekening van je toetsenbord , wip de toetsen er voorzichtig uit en maak met een vochtige doek alles schoon. Eventueel met een blaasapparaat.
FRank
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn vorige laptop was ook een Acer Aspire. Met een krakkemikkig toetsenbord. Binnen een week na aankoop deed ik een beroep op de garantie. De winkel mocht hem niet repareren, ik moest hem opsturen. Na drie weken kwam hij terug met een nieuw toetsenbord, maar dat was even krakkemikkig.
Ik wou niet nog eens de laptop drie weken kwijt dus liet het maar zitten. Op den duur raakte ik eraan gewend om schrijfwerk nog even na te lopen op gemiste spaties en zo.

Toegevoegd na 7 minuten:
Zie ook onder de rubriek hardware de vraag: Acer of Asus? De antwoorden, waaronder eentje van een reparateur, bevestigen mijn ervaring.