Ik heb de Macbook Pro 17 inch van mijn vader laten vallen, hij is nu naar zijn werk hij heeft hem 3 weken geleden gekocht voor 2500 euro! Wat can i do

Toegevoegd na 31 minuten:
Ja ik had hem met de sherm open laten vallen, en is doormidden gebroken .. en een barst in de sherm

Toegevoegd na 32 minuten:
en hij gaat nog wel aan en de sherm doet het nog maar je ziet geen tiet.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (8)

Bespreek het vanavond, als je vader weer thuis is, eerlijk met hem. Kijk vervolgens of de schade door een van jullie verzekeringen wordt gedekt.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Bel hem op om het te zeggen. Als hij boos wordt duurt het even tot hij je ziet, en kan hij afkoelen. Daarnaast duurt eerlijkheid het langst
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
capthavoc
13 jaar geleden
een hele goeie + hopelijk is je vader goed verzekert.
Wees eerlijk tegen je vader en vertel dat hem per ongeluk hebt laten vallen. Kijkend naar het bedrag zou je vader de computer wel eens verzekerd kunnen hebben. Spullen zijn vervangbaar en het is niet waard om hierover te liegen tegenover je vader waar je misschien zijn vertrouwen in jou kunt beschamen. Misschien zal hij in het begin boos zijn omdat hij er van baalt maar na een tijdje zal dit veranderen naar waardering voor je eerlijkheid.

Sterkte!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij zal zeker effe boos zijn maar hij zal het ook erg waarderen dat je het hem zal zeggen wat er is gebeurd. En met zo'n dure laptop zal hij vast verzekerd zijn. Iedereen overkomt wel eens zoiets vervelends. Wat hij erg zal waarderen is dat je aanbied om er voor te gaan werken. Je laat dan zien dat je het erg vervelend vind en dat je het wil goed maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aansprakelijkheidsverzekering? Jij hebt iets van een ander stuk gemaakt (weliswaar niet opzettelijk). Daarvoor heb je WA, en het is in ieder geval het proberen waard. Het resultaat is afhankelijk van je verzekeringsagent (en diens humeur).

Toen ik een (forse) deuk in mijn vaders auto had gereden, heb ik wel even een taart voor hem gekocht, voor toen hij thuis kwam. Dat nam een hoop kou uit de lucht.

Toegevoegd na 5 minuten:
Vriend van me kreeg een nieuwe laptop van zijn WA toen hij notabene zelf een glas wijn er overheen had gegooid. Hij was met dat verhaal naar zijn tussenpersoon gegaan, en die 'zou kijken wat hij kon regelen' met de verzekering.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hollen naar de winkel waar die gekocht is en hopen dat het verzekerd is.
Daarna direct je vader opbiechten
Frank
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ik jou was zou ik hem nu direct opbellen. Je vader zal mogelijk boos worden, maar hij zal ook aandacht bij z'n werk en collega's houden. Hij heeft bovendien ook de kans om bij z'n collega's z'n hart te luchten en om advies te vragen. Bovendien kan hij nu ook direct met z'n verzekeringsmaatschappij bellen of met de winkel waar hij hem gekocht heeft. Vanavond kan dat allemaal niet meer en zit hij met een hoop onzekerheid. Moet hij wachten tot de dag erna. Nu even door de zure appel heen bijten is het beste. Bel hem op. Nu. Je zult je er achteraf alleen maar beter door voelen en je helpt er ook je vader mee.

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
inmiddels zal ie het wel weten lijkt me,.... leef je nog ;)
capthavoc