hoe zie ik mijn windows gebruiker?

ik wil graag my sims double deluxe kopen maar er staat op dat je deze dingen op je computer moet hebben:
*windows vista /xp/me/98/2000
*processor 1.09hz
*512 mb ram
*8x dvd speler
*32 mb grafische kaart
*direct 9.0 geluidskaart

ik hoop dat iemand er iets mee kan en weet waar ik het kan controleren!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

Als je hem opstart staat er altijd 'Windows xp' oid, die andere vereisten zal je ook wel hebben tenzij je een hele oude pc hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rechtermuisknop op Deze Computer (bureaublad of startmenu) en op eigenschappen / properties.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga naar start en vervolgens naar uitvoeren. Type hier 'DXDIAG'.Nu gaat hij even nadenken en vervolgens zie je alle info hier staan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je windows 7 gebruikt klik je opstart .
Type gebruiker in het zoekveld direct onder in de lijst
IN het configuratie scherm onder apparaat beheer vind je alle gegevens over je hardware.