Horen jullie ook wel eens dingen door de boxjes van je PC die niet uit je eigen computer komen ?

Ik hoorde zonet een soort radiprogramma erdoorheen, waar ik een man en een vrouw een discussie hoorde hebben in het engels.
Het enige wat ik ervan kon verstaan is : Wine is good in moderation.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Je boxjes, inclusief de bedrading, kan als radio-ontvanger werken. Komt alleen voor bij goedkopere modellen (sorry, hoop niet dat je ze voor veel geld hebt gekocht.)
Wat kan helpen, zijn ferrietkralen om de luidsprekerdraden. Er zijn onlangs een paar vragen over deze kralen op deze website gesteld, dus zoek ze even op.
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
die boxjes zijn goedkope dingetjes . Zijn simpele logitech boxjes die ik kreeg bij m'n pc. Dit soort dingen gebeuren me trouwens weinig. Misschiens eens in de 2 jaar. Ik vind het wel grappig eigenlijk...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Soms is het al voldoende, de draden anders te laten lopen. Bijvoorbeeld niet eerst naar achter en dan naar links, maar eerst naar links en dan naar achter - je begrijpt hopelijk wel wat ik bedoel. Als je het maar af en toe hoort, en er geen last van hebt, zou ik het gewoon zo laten.

Andere antwoorden (2)

Het gebeurt wel dat wanneer je een site open hebt staan er een reclame begint af te spelen, een marketingtrucje. Die mogenlijkheid lijkt me meer voor de hand liggend dan dat je een radiosignaal oppikt oid.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik hoor dit ook wel eens.

Bij mijn mobiele telefoon als die gaat 'roamen' of inderdaad bij radiozenders.

De radiozenders die je hoort zijn meestal lange golf zenders die de draadjes van je boxen als een antenne oppakken.