Wie weet er een handig alternatief voor een sleeve/beschermhoes voor mijn tablet?

Ik probeer voor mijn tablet (point of view 7) al een tijdlang een bijpassende hoes te vinden, maar vaak staan de maten er niet bij, en blijken ze uiteindelijk veel te groot te zijn. Omdat ik mijn tablet altijd in mijn tas willen hebben, wil ik graag een alternatieve hoes hebben. Heb gedacht aan een washandje, maar is iets te klein. ;-)
Wie heeft betere ideeën?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (3)

Maak er zelf een van een oude badhanddoek als je een beetje kan naaien
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wellicht dat een slobbersok die flink oprekt past.
Het staat wel heel alternatief....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat vind je van een gehaakte hoes?
Kan zoiets zijn als mijn avatar.
Kan van gehaakt plastic:

http://smg.photobucket.com/albums/v294/Ricky1410/TASSEN%20-%20bags/

Kan ook van gewoon garen, in verschillende kleuren.

http://computer-software.marktplaats.nl/laptops-tassen-en-hoezen/420339605-laptophoes.html

Toegevoegd na 9 minuten:
Stuur me maar een PM als je zoiets zou willen.