Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe haal ik de map documenten weer terug die ik verwijdert heb??

Ik heb prongelijk foto's verwijdert! En dat zat in documenten op mijn usb. Het is echt verwijdert. Er is ook niks in de prullenbak:( Kan ik het misschien nog vinden ergens? Of is het voor altijd weg:(???
Ze zijn echt heel belangrijk voor me!!!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als de bliksem dit programma downloaden,installeren en precies doen wat hier staat !!

http://www.snapfiles.com/get/restoration.html


Kies de drive waar de bestanden zich bevinden in het vakje Drives. Wanneer de bestandsnaam bekend is, zet deze dan in het invoervak onder Drives. Druk vervolgens op de knop 'Search deleted files'. Afhankelijk van de disk omvang kan dit proces wel even duren.
In het linkerscherm komt een lijst met bestandsnamen van bestanden die verwijderd zijn, maar deze zijn eventueel nog te redden. Hopelijk staat het gewilde bestand in deze lijst. Na het zoeken van verwijderde bestanden, vraagt het programma om eventueel te scannen voor 'vacant clusters'. Laat dit in eerste instantie niet doen. Eerst kijken of het gewilde bestand gevonden is. Wanneer dit niet zo is, herhaal de eerdere procedure en kies vervolgens wel voor het scannen van 'vacant clusters'
Wanneer het bestand is gevonden, is het nodig om een kopie van het bestand elders naar toe te kopieeren. Zorg ervoor om het bestand niet op de disk te kopieeren waar het ook is verwijderd. Anders is de kans groot dat het met deze actie verwijderd wordt! 1. Selecteer het bestand; 2. Druk op de knop 'Restore by copying'; 3. Er verschijnt een save dialoog, kies een lokatie (floppy of andere harddisk, usbdisk om op te slaan. Dit is een belangrijke stap, want opslaan op dezelfde disk kan er nou net voorzorgen dat het bestand overschreven wordt!); 4. Druk op 'Save'; 5. Maak nogmaals een kopie van het bestand als backup.
Nu is het tijd om te kijken of het bestand gered is. Open het bestand en aanschouw het resultaat. Afhankelijk van hoeveel tijd er verstreken is, is het resultaat te verdelen in een bijna perfecte staat, tot aan vreemde en niet meer leesbare tekens. In het laatste geval is er teveel tijd verstreken en is er geen redding meer mogelijk. In het andere geval hebben we goed resultaat geboekt, en hopelijk hoeft dit niet meer te gebeuren.


Groet:Zoekertje

Met dit soort problemen MOET je zo vlug mogelijk reageren..vóórdat het te laat is !!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Er zijn zat programma's te downloaden waarmee je de verwijderde bestanden weer terug kunt krijgen. Ze zijn namelijk niet echt verwijderd, maar onzichtbaar gemaakt.
Zoek maar eens via Google op "usb stick" undelete.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kunt het proberen met een undelete programma.
dit is er een (gratis)
http://www.pcinspector.de/file_recovery/nl/welcome.htm
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pieter2011
13 jaar geleden
Het gele vlakje rechts...
Pieter2011
13 jaar geleden
Geen idee, ik ken het programma niet. Hopelijk kan traveller je verder helpen.
Als je files verwijderd wordt in principe alleen de verwijzing naar die files verwijderd, maar de file zelf blijft op de schijf staan. Tot er ruimte tekort is, want dan worden de files overschreven en zijn ze foetsie. Als je dus foto's verwijderd hebt en je hebt daarna geen nieuwe data op de schijf/stick gezet, dan zouden de foto's er nog op moeten staan. Om ze weer terug te halen heb je een herstelprogramma nodig, meestal een file recovery genoemd. Ik geef je een site waarvan je zo'n programma kunt downloaden. Op de tweede site vindt je andere programma's die het zelfde doen. Er is een maar: ze werken op een harde schijf, maar ik weet niet zeker of ze ook op een usb-stick werken. Maar waarom eigenlijk niet?
Succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niet of je nog lang gewoon bent doorgegaan met werken op je PC maar de kans is groot dat het dan al is overgeschreven. Haal je bestanden direct terug dan is de kans het grootst dat je ze nog kan vinden.

Ik gebruik altijd dit ( zie bron ) programma. Het is heel gebruiksvriendelijk. Als je er niet uitkomt moet je even reageren dan zal ik proberen je verder te helpen.

Download latest version rechtsboven in bron.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding