Packard Bell Customer Self Care Portal
Als u technische ondersteuning nodig heeft bij uw Packard Bell product, contacteert u ons dan alstublieft door gebruik te maken van onze Customer Care Portal. Onze technische specialisten wachten op uw emails, om u bij al uw technische problemen te ondersteunen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

ik zou info@packardbell.nl proberen, anders kan je misschien je vraag wel googelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet proberen, niet even googlen. Kijk eens naar het antwoord van AlphaLimaSierra daar help je pas mensen mee.
Packard Bell heeft officieel geen mailadres voor klanten opgesteld. wel zijn ze telefonisch bereikbaar voor technische ondersteuning. Misschien dat u via de telefoon een mailadres weet los te peuteren.

Technische problemen
Customer Contact Center:

Binnen de garantie:
0900 - 202 51 17 (€ 0,15)
Buiten de garantie:
0900 - 202 05 15 (€ 0,45)

Ondersteuning voor MP3, DVD spelers/recorders, GPS Navigatie systemen, Externe Hardeschijven, en PixScape:
0900 - 202 29 25 (€ 0,05)

Openingstijden:
Van maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 21:00.
Zaterdag en zondag: gesloten
AlphaLimaSierra