Je moet de ipad volledig leeg spelen voordat je hem weer oplaad. Anders word de accu lam.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, is niet waar, zie;
http://nl.wikipedia.org/wiki/Li-ion-accu#Levensduur
Het kan zijn dat je te laat bent. Anders moet je de batterij laten vervangen door apple
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet hem altijd leegspelen, vanaf de 100%. en je kan de instellingen het best zo zetten dat je scherm niet te licht is. En noet teveel internet paginas open hebben staan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
komt door update naar 4.3

Net Paar oplossingen gevonden voor dit probleem op Engelse site.
-In instellingen, Algemeen, beperkingen AAN zetten en Dan Ping uit
-In instelllingen, mail, nieuwe gegevens kun je PUSh wel op uit hebben staan, Maar klik Maar eens op geavanceerd Staat t alsnog AAN bij iedere account
Paar tips die ik eens ga testen vandaag en morgen want ook Mijn iPad loopt na de laatste update ineens erg snel leeg!

apple zal t met volgende update wel weer herstellen Maar tot die werkt dit hopelijk!