Bestaat er een site waar je Marktplaats advertenties kan promoten?

Ik ben op zoek naar een site waar je advertenties van Marktplaats kan promoten.
Of mag zoiets niet omdat je linkt naar Marktplaats zelf?

Toegevoegd na 19 minuten:
TOEVOEGING: Ik hoef zelf NIET te adverteren! De vraag is of zo'n site bestaat of niet.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Als je lid bent van Hyves en/of Twitter, kun je de advertenties daar naartoe doorlinken via Marktplaats zelf. Open je advertentie op MP maar eens, rechts onder zie je dan "Deel deze advertentie op" (2 logo's) Twitter en Hyves. Alleen maar even op dat logo klikken en de link naar je advertentie op MP staat daar ook.

Als je je MP advertentie plaatst via Buurtlink dan komt ie automatisch ook daar te staan: leden van Buurtlink krijgen elke week een email met daarin ook de via hun geplaatste Marktplaats advertenties bij hun in de buurt.

Een andere erg goede gratis advertentiesite, waar ik al mijn MP advertenties ook altijd op zet (gewoon je adv even copy/paste doen) is: www.veilingshopper.nl. Wat via MP niet verkocht wordt, verkoop ik meestal daar dan weer wel ;-)

En verder is Marktplaats zelf natuurlijk de beste promotie voor je advertenties he. Verreweg de meeste Nederlanders die iets zoeken zeggen: Even op Marktplaats kijken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Het lijkt me dat je het misschien een forum kan plaatsten wat over dat onderwerp gaat. Verder zal het moeilijk kosten omdat goeie reclame geld kost, en dan is het misschien te betwijfelen of je wel winst maak.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je bent nu eigenlijk bezig met het promoten op deze site ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Onzin, ik stel een vraag. Ik probeer toch niks te verkopen?
Kimath
13 jaar geleden
nee hoor, want de link naar de advertenties staat er niet bij. Als dat zo was, dan mocht deze vraag niet, zoals die nu is gesteld wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
min van mij: ze promoot hier helemaal niets: Ze stelt een duidelijke vraag die volgens mij prima past op Goeie Vraag.
Je zou contakt kunnen opnemen met marktplaats, en deze vraag aan hun voorleggen. Zij weten daar vast wel raad op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan op marktplaats zelf ook je advertentied promoten, kost 5 euro of meer geloof ik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik moet zeggen dat ik het eens ben met Mendy, ik plaats ook nog wel eens een advertentie op www.veilingshopper.nl en krijg daardoor ook nog wel eens reacties op dingen waarop ik bij Marktplaats geen reactie krijg. Alleen kun je niet zomaar een link plaatsen in je advertentie tenminste niet gratis.
Als je de beheerder van de website toestemming vraagt voor een gratis link mogelijkheid dan kun je die krijgen als je een retourlink wil plaatsen op je eigen website naar www.veilingshopper.nl.