en er is een gyroscoop ingebouwd
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Er zitten nu twee camera's op.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ikzelf heb de eerste iPad en zie niet hele grote verschillen, de iPad 2 is dan wel sneller maar als je nu op internet surft met 0,04 sec dan is het op de iPad 2 0,02 sec, hij mag dan wel 2x zo snel zijn maar in dit geval merk je er toch niks van, de camera is wel een pluspunt, je kan dingen filmen en bewerken enz. Dat hij platter is vind ik een beetje overbodig, net zoals dat hij lichter is. HDMI dingen erop enzo werken wel goed hoorde ik. De apps zijn verder allemaal hetzelfde hij heeft nog wel meer kleine aanpassingen maar om hier nu tientallen euro's meer aan uit te geven, ik weet het niet hoor...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor betere Apps, games en films maakt die snelheid wel degelijk uit, ook als je meerdere Apps tegelijk open hebt staan ;-)
Lichter en platter is weer handig als je 'm regelmatig wil meenemen.
En dat je er mee kan filmen, fotograferen en videobellen is gewoon een leuke bijkomstigheid.
En de prijs van de iPad 2 is hetzelfde als de eerste iPad was.
Maar goed als je al een iPad hebt is het niet een noodzaak om gelijk een iPad 2 te kopen, ik heb er ook allang eentje maar kan me niet bedwingen om een iPad 2 te kopen ;-)