kan ik een draadlozen boxen op mijn laptop?

ik wil een draadlozen boxen in me kamer dat ik geen draad heb ik erg me al aan een heel klein draadje dus kan ik draadloze boxen? (ik heb geen bluetooth maar daar kan je tog zoon dingetje voor kopen?)

dus mijn vraag : kan ik draadloze boxen en wat is de prijs ongeveer en moed ik bluetooth hebben? gaaf a.u.b. meer uitleg wand ik weet niet veel in dit gebied
p.s. mijn laptop is een HP G62-b09ED
Alvast bedankt Danny Koning

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ja dat kan. Kijk eens naar de logitech z515
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn draadloze speakers in de handel, die werken of op het lichtnet of op batterijen. Als ze op batterijen werken vreten ze best wel veel stroom en de geluidskwaliteit is natuurlijk niet te vergelijken met de speakers van je hifi set.

Wellicht in de Logitech Z-500 ook nog een optie, deze sluit je met een USB kabel aan op je laptop. Dus dan heb je geen bluetooth nodig!