ff bij internet instellingen kijken, of gewoon ff goed zoeken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van google je startpagina maken, via internetinstellingen
13 jaar geleden
Dat hangt af van de browser die je gebruikt: Internet Explorer, Google Chrome, Firefox... Naast het zoekvak bovenin (waar nu "Bing" in staat) klik je op het pijltje en kiest voor "Zoekmachines beheren". In het venster dat dan verschijnt kun je óf alle zoekmachines behalve Google verwijderen óf Google bovenaan zetten, en er dus de favoriete zoekmachine van maken.
Pieter2011
13 jaar geleden
Soms worden die onbewust met een ander programma mee geïnstalleerd. Waardoor het bij je program files komt te staan. Je zou daar even kunnen kijken.