Wat zijn globaal de kosten voor het onderhouden van een een website?

Bv het uurtarief, of kosten per maand voor plaatsen foto's

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@ikkuh: De vraag was niet wat er GEPLAATST moet worden, maar wat de KOSTEN zijn.....

Het beste antwoord

webdesign en je site update hoeft echt niet duur te zijn.
kijk maar eens bij AltCare Webdesign
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank voor de nuttige link!

Andere antwoorden (2)

Zelf kwam ik hier niet echt wijs uit. Hoop dat jij er wèl iets aanhebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ben je een bron vergeten ofzo? Dit antwoord is vaag...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, ben de bron vergeten. Maar goed, ik zie dat dit wordt afgestraft door minnen.
Een website onderhouden is niet moeilijk, dat kan je makkelijk zelf. Als je het zelf doet dan kost het alleen de tijd die je eraan spendeert.
Laat je dit door een 'handig mannetje' doen dan moet je rekenen op ongeveer €10 - €20 per uur.
Laat je het door een echte consultant doen dan mag je rekenen op €50 - €100 per uur.
Je kunt ook fulltime een webmaster in diens nemen. Het salaris van een webmaster begin ongeveer rond de €3000. Dus met je werkgeverskosten erbij ben je ongeveer het dubbele kwijt.