Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik erachter komen of mijn computer de afgelopen jaren de gesprekken op msn heeft opgeslagen? (gespreksgeschiedenis)

Ik weet niet of op mijn computer de gespreksgeschiedenis aan of uit heeft gestaan, hoe kan ik erachter komen?
Op mijn laptop staat er bij de map 'mijn documenten' ook een mapje met gespreksgeschiedenis, dus daar staat het in ieder geval aan. Op deze computer staat dat mapje er niet bij 'mijn documenten', dus ik vermoed dat mijn computer de gesprekken dan niet opgeslagen heeft?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
923

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Op msn moet je dan kijken of dat in aangevinkt.

msn -> opties -> berichten -> bloggeschiedenis ( berichten automatisch opslaan)

Als die is aangevinkt, wordt je gespreksgeschiedenis inderdaad opgeslagen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt!
De gesprekken werden niet opgeslagen, zoals ik al vermoedde.

Andere antwoorden (2)

Wat U schrijft in deze vraag klopt. OP desktop pc kunt U in hetzelfde mapje kijken.

Doe het volgende : Open Verkenner ( Windows E )
Documenten >> Mijn documenten >> MIjn ONTVANGEN BESTANDEN >> in deze map staan bijvoorbeeld aan U verstuurde foto's etc + de gesprekken. ( Meestal vlak onder My Documents)

Groet: Zoekertje
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Stappenplan: start msn op. ga naar extra-->opties--> berichten.
Daar staat onder het kopje berichtgeschiedenis de map waar je opgeslagen gesprekken staan, verder kan je daar ook zien of het aan of uit staat.

snelle manier:
Als je kan zien wat je als laatst gezegd hebt (de laatste vijf zinnen ongeveer) dan staat het gesprekopslaan ding aan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding