Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Lettertype instaleren werkt niet.

Ik heb binnenkort een presentatie en daarvoor had ik thuis een lettertype geïnstalleerd (thuis heb ik vista). Maar nu moet ik die dus ook op school instaleren. Op school hebben we echter de oudere versie van Windows. Zodra ik probeer mijn lettertype te instaleren krijg ik dit (zie afbeelding). Er staat dus dat windows er mee bezig is. Als iemand mij kan helpen graag! (:
groetjes

Toegevoegd na 7 minuten:
oh de afbeelding doet het niet maar er kont dus een pop-up waarin staat: Bestand SKETCH_BLOCK.TTF word op dit moment gebruikt en kan niet worden vervangen. Wacht tot windows klaar is met het bestand en probeer het vervolgens opnieuw.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
595

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Gebruik je powerpoint? Je kunt dan namelijk ook het lettertype insluiten in je presentatie. Zoek even bij de opties van Powerpoint.
Het voordeel is dan, dat je dat lettertype niet op de andere computer hoeft te installeren, en dat het dus in je presentatie meegenomen wordt.
(Lees meer...)
bamibal
13 jaar geleden
Hiervoor kunt U het GRATIS programma Fontpage installeren.


http://www.freedownloadmanager.org/downloads/FontPage_12786_p/

Succes en groet van : Zoekertje
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sluit alle programma's die open staan ook POwerPoint.
Ga daarna naar het configuratiescherm en installeer het lettertype die je wilt gebruiken.
Dan zou het wel moeten gaan.
Standaard is het zo dat je een programma dat openstaat en gebruik maakt van in dit geval het lettertype dit niet kunt bewerken verwijdeen of installeren
Frank
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding