mijn computer gaat uit als ik op youtube zit

het scherm word zwart en de pc gaat opnieuw aan
en als ik zware spellen speel (gta san andreas op een pc van meer dan 7 jaar oud) gebeurd er niks

Toegevoegd na 1 dag:
dit is een foto

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ik denk dat die een bsod geeft en daardoor herstart, die optie kan je uitzetten en dan kijken wat juist de oorzaak is, zo kan een driver update al helpen maar het kan ook een hardware probleem zijn of software conflict.

Niet dat het voor jou zo zou moeten gelden maar bij mij was de videokaart(hardware) kaduuk toen die dit gedrag vertoonde. Ook het moederbord kan problemen hebben.

Heb je de kast en zijn onderdelen wel eens goed schoongemaakt? Er verzamelt zich een behoorlijke hoop stof in de loop der tijd waardoor, vooral de processor, te warm kan worden en als laatste noodmaatregel gooit de pc de boel uit. Dus, kast openmaken, vooral de heatsink met zijn koeler goed schoonblazen met perslucht indien voorradig. Wel de stekkers even losmaken van de koeler omdat het draaien van de fan stroom kan opwekken en misschien schade toebrengen aan onderdelen.

misschien hebben je ouders dat ingesteld ofzo?

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100