mijn computer gaat uit als ik op youtube zit

het scherm word zwart en de pc gaat opnieuw aan
en als ik zware spellen speel (gta san andreas op een pc van meer dan 7 jaar oud) gebeurd er niks

Toegevoegd na 1 dag:
dit is een foto

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik denk dat die een bsod geeft en daardoor herstart, die optie kan je uitzetten en dan kijken wat juist de oorzaak is, zo kan een driver update al helpen maar het kan ook een hardware probleem zijn of software conflict.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Niet dat het voor jou zo zou moeten gelden maar bij mij was de videokaart(hardware) kaduuk toen die dit gedrag vertoonde. Ook het moederbord kan problemen hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2 jaar geleden deed ie dat niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
maar warom kan ik wel 3 uur een zwaar spel spelen, maar niet een paar filmpjes kijken op Ytube
Heb je de kast en zijn onderdelen wel eens goed schoongemaakt?

Er verzamelt zich een behoorlijke hoop stof in de loop der tijd waardoor, vooral de processor, te warm kan worden en als laatste noodmaatregel gooit de pc de boel uit.

Dus, kast openmaken, vooral de heatsink met zijn koeler goed schoonblazen met perslucht indien voorradig.

Wel de stekkers even losmaken van de koeler omdat het draaien van de fan stroom kan opwekken en misschien schade toebrengen aan onderdelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
al vorige week gedaan, en een extra fan erop gezet( gat boren en fan erop)
misschien hebben je ouders dat ingesteld ofzo?