computer herkend module-c\:\program Data\d5d88327-2003-4836-846e-0c12c38 ecc63-35.AVI niet meer hoe te handelen?

het komt steeds op scherm bij opstarten

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

je mediaplayer ( weet niet welke je gebruikt) wil bij opstarten een filmpje afspelen dat je naar een andere locatie hebt verplaatst of verwijderd. Je kunt instellen dat je mediaplayer niet meteen opstart als je je pc opstart. Maar waarschijnlijk zit er nog een restbestand in het register dat niet weg is gehaald. Hoe dat handmatig verwijderd moet worden weet ik even niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
U kunt als volgt handelen: d.m.v. het bekijken c.q. lezen van het logboek. Dit kun je het snelste als volgt bereiken.
START>> Uitvoeren >>
C:\Windows\System32\eventvwr.exe
OK drukken.
U komt nu in het logboek terecht en ziet linksbovenin Windows logboeken staan,met vlak daaronder Toepassingen.

Hier drukt U op en kunt elk onderdeel wat staat aangegeven met een ROOD uitroepteken eens aanclicken en precies lezen bij Algemeen,wat dat precies voor een onderdeel is. ( bij Details krijgt je dan de exacte naam bijvoorbeeld Winamp o.i.d. ) Hier kunt U tevens kiezen voor ONLINE HULP .

Verder kunt U nog het Logboek inzien
C:\Windows\System32\eventvwr.exe

en opzoeken óf deze melding wordt weergegeven.
Mocht dat nog geen duidelijkheid geven:

Broncontrole:
C:\Windows\System32\resmon.exe

Hier kunt U op OVERZICHT drukken en deze melding opzoeken. Gevonden ? Dan met rechts er op clicken en desnoods aangeven wat U er mee wilt doen ..bijv. Analyseren,Ontbreken of beëindigen. Start hierná de PC opnieuw op en kijk of het is verdwenen. Zo niet,dan wordt het tijd om een Windows tool te gebruiken met de volgende naam : windows-kb 890830-v3.17

te vinden en te downloaden :
http://www.microsoft.com/downloads/nl-nl/details.aspx?FamilyID=ad724ae0-e72d-4f54-9ab3-75b8eb148356
Onverwachte meldingen als deze krijgt men nooit "zomaar",vandaar mijn extra tip,om Uw Pc te testen op gevaarlijke software,gezien het feit,dat dit een Windows Mediaplayer probleem betreft.

Succes er mee namens : Zoekertje