Die kan je alleen geven als je in het bezit bent van een eigen website. De URL is het internetadres van die website, wat begint met http://
Amadea
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
volgens mij kan je die ook gewoon geven, al je NIET in het bezit bent van een website.... je kunt toch overal een url intikken, kopieëren enzv.? Alleen in het geval van de vragensteller, is toegevoegde info wenselijk, omdat we niet weten in welk context hij/zij dit bedoelt.
Amadea
13 jaar geleden
Er staat toch "JE url'' in de vraag, en niet EEN?!
Als je geen URL hebt, dan heb je die niet.
Dus dan zeg je: ik heb geen URL.

Het betekent: Uniform Resource Locator.

Dus kan je ook zeggen: ik begrijp niet wat u bedoelt.

Of je zegt: welke URL? Wat voor URL?

Toegevoegd na 7 minuten:
En als je het ergens in moet vullen, dan
laat je dat vakje gewoon leeg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jouw URL is: http://www.goeievraag.nl/profiel/nisrin1999
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan doe je het volgende :

Als je bijvoorbeeld ergens een profiel hebt - bijv. Hyves,Facebook,Twitter of die je hier op GV hebt - zoek je jouw daadwerkelijke profielpagina op,waar andere mensen die óók al 'n profiel hebben op dezelfde Website en clickt dan bovenin op de url zodat het blauw wordt en clickt vervolgens RECHTS en kies je voor kopiëren. Nu kun je de URL ergens bewaren door het op te slaan. In bijv. een Wordbestand met de naam Mijn URl of iets dergelijks. Die kun je dan later gebruiken om jouw (gewenste) URL door te geven ,aan de website,waar die vraag werd gesteld.

Mijn profielpagina hier op GoedeVraag is :

http://www.goeievraag.nl/profiel/Zoekertje

dus deze zou ik kunnen geven !

Succes er mee.