Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

USB tv stick van de Aldi: werkt die ook zonder wifi?

Bij de Aldi wordt deze week een usb tv stick aangeboden voor eur 35. Er wordt gesuggeerd dat je nl 1.2.3 overal vrij kunt ontvangen. Maar ik dacht dat er geen analoog signaal meer in de lucht was. Wie weet of deze usb tv stick doet wat wordt gezegd?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Nederland 1 2 en 3 zijn de enige zenders die je altijd kunt ontvangen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is ook geen analoog signaal meer. Dat is vervangen door een digitaal signaal. Deze USB TV-stick is een DVB-t ontvanger die dus de vrije digitale signalen kan opvangen. In Nederland zijn dat nl 1, 2 en 3 en de regionale zender(s) van de locatie waar je je bevindt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, die werkt perfect met of zonder wifi, maakt niets uit.
Je kunt het vergelijken met Digitenne maar dan zonder smartcard.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb ook zo"n usb stick maar dan zonder toeters en bellen. Kost maar € 19,95 ( bij "mijn winkel")en bestaat uit stick, antenne en AB. Werkt perfect. Het is digitenne en je kan hem dus ook gebruiken als je op vakantie een laptop meeneemt. Denk er wel om dat je in het buitenland alleen de zenders van dat land kan ontvangen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding