hoeveel kosten liedjes ongeveer voor de ipod touch

ik wil een ipod touch 4e generatie gaan kopen maar wil weten hoeveel een liedje ongeveer kost

alsvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (6)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kan ze kopen voor 20-60 cent per stuk. Maar er zijn ook programma's waar je ze gratis kan dowloaden. zoals spotify of Frostwire.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ligt aan het liedje maar tussen vanaf 60 cent maar je kunt ook programmas gebruiken om gratis te downloaden en dan vanaf daar op Itunes te zetten. (Bv frostwire) dat programma kost voor de rest niks
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
www.frostwire.nl is een aanrader.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Meestal kan je gewoon liedjes gratis downloaden, als je toch graag wil betalen: liedjes via iTunes downloaden kost vaak 1 euro, soms wat goedkoper.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je bedoeld via iTunes, via iTunes verschillen de prijzen, de andere zeggen tussen de 20 en de 60 cent ik zeg dat ook. Bij iTunes kun je ook liedjes vinden van -,99 cent.... Maar je kunt ook de illegale kant op, via YouTube of torrents downloaden en je hebt het gratis.

Toegevoegd na 48 seconden:
Ik heb zelf ook een ipod touch 4de generatie, echt koel! ('k heb 'm wel gejailbreakt)